Burada bize sıkça sorulan soruların cevaplarını bulacaksınız. Aradığınız cevapları aşağıda bulamıyorsanız, lütfen bize ulaşın.

En Çok Sorulanlar

Teslimat adresimi nasıl değiştiririm?

Teslimat adresinizi “Hesabınız” bölümünden “Teslimat detayları” bölümünden değiştirebilirsiniz. Hesabınızda borç veya kredi varsa, teslimat yoldaysa veya siparişlerinizde duraklama varsa bu seçenek kullanılamayacaktır. Bu durumlarda, ‘Hesabınız’ sizi web sohbetinde bize bir mesaj göndermeye yönlendirecektir.

Teslimatım zamanında gerçekleşmezse ne yapmalıyım?

Teslimatlarınızı mümkün olan en kısa sürede anlaşmalı kargo firmalarımıza teslim eder ve her müşterimiz için kargo sürecini yakından takip ederiz. Nadiren de olsa yaşanacak gecikmelerde

“Hesabınız” bölümünde siparişinizle ilgili ayrıntıları bulun veya bizi arayın. Ne olduğunu öğreneceğiz ve düzeltmeye çalışacağız.

Teslimat

Teslimat için ücret alıyor musunuz?

Sepetinizdeki ürünlerin toplamı 600₺ ve üzeri ise bütün kargolarınız ücretsizdir. Daha düşük tutarlardaki alışverişlerinizle ilgili kargo ücretlerini ödeme sayfasında görebilirsiniz.

Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?

Herhangi bir durumda teslimat adresinizi ‘Teslimat detayları’ altındaki Hesabınızdan değiştirebilirsiniz. Hesabınızda borç varsa, teslimat yoldaysa veya siparişlerinizde duraklama varsa bu seçenek kullanılamayacaktır. Çok sayıda teslimatı koordine ettiğimiz yoğun zamanlarda da bu seçeneği duraklatabiliriz. Bu durumlarda, ‘Hesabınız’ sizi Canlı Sohbet’te bize bir mesaj göndermeye yönlendirecektir.

Ambalajımı geri dönüştürebilir miyim?

Bazı ürünlerimizin ambalajları ve kargo paketlerimizin geri dönüştürülmesi ile ilgili çalışmalarımız devam ediyor. Geri dönüşebilir ambalajları bize teslim eden müşterilerimize güzel sürprizler yapmayı planlıyoruz. Çünkü doğayı da en az müşterilerimiz kadar çok seviyoruz.

Siparişim ne zaman teslim edilir? Evde olmam gerekiyor mu?

Teslimat saatleri siparişlerin gönderildiği kargı firmalarına göre değişmektedir. Siparişinizi verdikten sonra sizlere iletilen kargo takip numaraları ile teslimat sürecini takip etmenizi öneririz. Eğer kargo firması sizi evinizde bulamazsa ürünlerinizi şubeden almanızı talep edebilir.

Siparişimi iade edebilir miyim?

Siparişiniz ile ilgili bir problem yaşamanız halinde iade talebinde bulunabilirsiniz. Anlaşmalı kargo firmaları üzerinden iade gönderimi yapabilirsiniz. İade süreci veya diğer tüm sorularınız için bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Ürünlerle İlgili Sorulanlar

Gıda ürünlerimi nasıl muhafaza etmeliyim?

Zeytin ağacı güneşi çok seviyor olsa da zeytinyağı ve diğer zeytin ürünleri güneş ışığını pek sevmez. O yüzden bu ürünlerimizi sizlere koyu renk veya güneş ışığı geçirmeyen ambalajlarla ulaştırmayı tercih ediyoruz. Evinizde de mümkün oldukça güneş ışığına direkt maruz kalmayacakları yerlerde muhafaza etmenizi tavsiye ediyoruz.

Ürünlerimin içinde katkı maddesi var mı?

Gedene olarak ürettiğimiz ve sizlere ulaştırdığımız hiçbir ürünün içerisinde yapay katkı maddesi bulunmamaktadır. Bu sebeple sizlere ambalaj üzerinde tavsiye edilen tüketim tarihlerini dikkate almanızı öneriyoruz.

Ürünlerin son tüketim tarihini nasıl öğrenebilirim?

Bütün ürünlerin tavsiye edilen son tüketim tarihi ambalajlarının üzerinde yer almaktadır. (Ürünlerin saklanma koşullarının da son tüketim tarihini etkileyebileceğini lütfen unutmayın. Ambalaj üzerindeki veya ürünlerimiz ile birlikte gönderilen saklama koşulu bilgilendirmelerini mutlaka okuyun ve uygulayın.)

Bülten Aboneliği

Özel tekliflerden, yeni ürün duyurularından ve etkinliklerden ilk siz haberdar olun.

    İletişim Bilgileri

    info@gedene.com.tr
    +90 236 606 0230
    Karakurt Mah. Hazergırat Cad. No: 57/A
    Kırkağaç, Manisa